socjal w Niemczech

Pokonac Samego Siebie - wyprawa na wulkan Chachani - 6075

Temat: Bruksela: nie kontrolujcie Polaków aż tak!
Jasne, ze bzdura! Nawet proletariackie media UK juz glosza wszem i wobec, ze brytyjskie "bezrobocie" wynika ze zbyt komfortowych warunkow zycia z socjalu. A przeciez ten brytyjski jest bardziej skapy, nizli socjal w Niemczech: wiadomosci.onet.pl/1408483,2678,1,1,kioskart.html wiadomosci.onet.pl/1409699,2678,1,1,kioskart.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,63793988,63793988,Bruksela_nie_kontrolujcie_Polakow_az_tak_.html



Temat: Ubóstwo dotyka 14 proc. społeczeństwa niemieckiego
...tutaj w niemczech prosze wiec zadawac pytania w tym jezyku". Wielkim niemieckim problemem jest ogromny wzrost nisko oplacanej pracy. Istnieja pelnoetatowe firmy ktore calkiem legalnie i zgodnie z prawem placa ponizej 6 euro na godzine, zdarzaja sie stawki zaczynajace sie od jednego euro. Szczegolnie dotyczy to prac ciezkich i upokarzajacych , jakie w innych firmach i czesciach niemiec sa oplacane godnie i proporcjonalnie do wysilku. Niemiecki socjal harz4 zawiera ustawowo mozliwosci zlikwidowania swiadczenia pienieznego (obecnie ok. 360 na osobe samotna) do wysokosci 0 euro, jezeli bezrobotny nie godzi sie na zaproponowana prace. Szczegolnie dotkliwie reforma pomocy socjalnych trafia w ludzi, ktorzy wiekszosc swojego zycia przepracowali w wyuczonym zawodzie i na stare lata tak po 50 straca prace. Wtedy ustawowo staczaja sie na samo dno. Sciadczenia socjalne jakie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,107444855,107444855,Ubostwo_dotyka_14_proc_spoleczenstwa_niemieckiego.html


Temat: Co trzeci bezdomny w Berlinie to Polak
Co trzeci bezdomny w Berlinie to Polak www.dw-world.de/dw/article/0,,5173761,00.html - jakby ludzie trochę pomysleli to i na niemiecki socjal by sie załapali Niwmce niech naszym nie zazdroszcża bo nasi bezrobotni przeciwieństwie do ich bezrobotnych z terenów b NRD na wyjazd na Majorkę pozwolić sobie nie mogą
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,106806084,106806084,Co_trzeci_bezdomny_w_Berlinie_to_Polak.html


Temat: Kahn w opałach po fatalnej interwencji w meczu ...
Ernest, roboli, polskich, mozesz spotkac wszedzie w Europie, prawdziwych roboli. Oczywiscie szczytem artyzmu jest gra polskich pilkarzy (kiedys byla!), teraz to sa na socjalu w Niemczech, Belgii itp. Biedny Ernest, sam jestes zenujacy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,272,11000671,11000671,Kahn_w_opalach_po_fatalnej_interwencji_w_meczu_.html


Temat: Najbardziej niepozorny z ćwierćfinałów. Chorwac...
wpie..sz niemiecki socjal i jestes za turkami. nononno :D
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,793,81149283,81149283,Najbardziej_niepozorny_z_cwiercfinalow_Chorwac_.html


Temat: Polacy zostali pod koniec finalu zdeklasowani
cierp dalej wszechpolski znajomy oszolomie mianujacy sie ADOLF ! Wredny to jestes ty, zwykly polski pobieracz socjalu w Niemczech! Tfu ksenofobie nienawidzacy! Jedz w Bieszczady i daj spokoj!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,65,56724154,56724154,Polacy_zostali_pod_koniec_finalu_zdeklasowani.html


Temat: Korwin-Mikke: Kaczyński jak Stalin
Masz częściowo rację, ale - po pierwsze, Niemcy powolutku wychodzą ze stagnacji, a po drugie rozbuchany socjal w Niemczech nie jest większy niż w państwach skandynawskich, których gospodarki rozwijają się w niezłym tempie. Tak więc trudno winić jedynie socjal.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,51304612,51304612,Korwin_Mikke_Kaczynski_jak_Stalin.html


Temat: J-K, Jorl i Schlagi
W dzisiejszym świecie nie jest ważne podporządkować sobie kraj politycznie, podstawa to podporządkowanie ekonomiczne, tak by np. pół-niewolnicza siła robocza w Polsce robiła na dobrobyt w Niemczech. Gdyby Śląsk czy Pomorze były częściami składowymi Bundesrepubliki, doskonale by na tym wyszli. Prawa wyborcze dla mieszkańców tych ziem, ujednolicenie systemu walutowego i przedewszystkim niemieckie prawo pracy i niemiecki socjal, spowodowałoby że mieszkańcy tych regionów nie byliby już tanią siła roboczą dla niemieckich koncernów. Ogólnie na włączeniu Polski do Niemiec Polacy by zyskali, Niemcy by stracili, dlatego niema co marzyć, Niemcy wolą już by było jak jest i by zarabiający psie grosze polski robotnik robił na ich zasiłki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,47975435,47975435,J_K_Jorl_i_Schlagi.html


Temat: Nie udzielam sie juz na tym Forum!
gosciu wystepujacy pod nikami_ niemiec vel ADOLF vel znajomy__ ty mozesz _ Herrn Ballest_ bzw. Panu Ballestowi najwyzej torbe nosic albo buty pucowac, bo do dyskusji z nim to jestes za cienki powiedzmy otwarcie zaglupi! Ty tylko umiesz pysk rozdzierac, pluc i od Goebbelsow wyzywac! Typowy wszechpolski nieudacznik leniwy na Socjalu w Niemczech!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,56943040,56943040,Nie_udzielam_sie_juz_na_tym_Forum_.html


Temat: pozar u krolikow
> Ale zbieranie szparagow to jest wlasnie tania praca dla niewykwalifikowanych. oj tu sie nie zgodze, wlasciciele tak protestuja, bo wola polakow, bo przyjezdzajacy polak czesto jest po studiach czy bardziej obyty a wiadomo, ze taki reprezentuje troche wyzszy poziom pracy, uczciwosci i podejscia do tematu. niemiec woli zaplacic te same pieniadze czlowiekowi "po studiach" jak bezrobotnemu, ktory cale zycie siedzi na socjalu w niemczech. Dokladnie to samo dzieje sie teraz w Anglii i Irlandii, nauczyciele, studenci, absolwenci pakuja towar w magazynach, hipermarketach, myja szalety na dworcach, lotniskach. Ktory wlasciciel nie zyczylby sobie sprzataczki po studiach wiadomo, ze reprezentuje inny poziom, a kosztuje tyle samo co oryginalna szaletowa bez zeba )
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12488,51345068,51345068,pozar_u_krolikow.html


Temat: posłanka Jakubiak......................... ........
elena4 napisała: > To Tusk nie moze przebolec ze Polska jeszcze na swoim miejscu. > Bardzo go rajcuje pojecie Polska sezonowa. Ciebie rajcuje niemiecki socjal!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,99765639,99765639,poslanka_Jakubiak_.html


Temat: pozar u krolikow
moja opinia jest nastepujaca: niemiecki socjal runie z wielkim hukiem zanim te dzieci sie na niego zalapia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12488,51345068,51345068,pozar_u_krolikow.html


Temat: pytanie o socjal w Niemczech?
ten socjal w niemczech wyglada tak, ze mojej podopiecznej, 92-letniej pani wyplacam co tydzien 40 euro na wyzywienie i jej problem, jak sobie z tym da rade. czasy wilekiego socjalu i balowania za te pieniadze, skonczyly sie dawno. a i z tym mieszkaniem - natychmiast, to dostaniesz co leci, czyli malenkie guano. jestem akurat w trakcie poszukiwan dla tejze starszej pani mieszkania, bo jej blok bedzie za pare miesiecy wyburzany. lepiej nie pytajcie, jakie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10001,27927365,27927365,pytanie_o_socjal_w_Niemczech_.html


Temat: Rumsfeld dawał przyzwolenie na tortury
Sticks and stones... :-)))) Dlatego Evuniu, ze kiedy wytykam Twoje tendencyjne insynuacje, to jednak nawet oponenci widza maja madrosc. P.S. A jak tam gospodarka niemiecka i niemiecki socjal, Evuniu? NADAL coraz bardziej kwitna??????? A Niemry nadal sie bzplodnie tylko chca dymac?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,12684367,12684367,Rumsfeld_dawal_przyzwolenie_na_tortury.html


Temat: Niemcy i Belgia: płoną samochody
jak wszystkich obcokrajowcow wyzucic!ja nie zyje z socjalu w niemczech,a do tego nie kazcie mi wrcac do walbrzycha miasta miodem i mlekiem plynacego.kjaer
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,31696132,31696132,Niemcy_i_Belgia_plona_samochody.html


Temat: 20 lat temu Polska u szczytu liberalizmu była
absztyfikant napisał: > No nie wiem kto wykupuje. Kilka tygodni temu Niemcy grali mecz z Turcja. I cal > e > dzielnice berlinskie byly przystrojony w takie flagi: > www.concurringopinions.com/archives/turkey_flag_large.bmp > Kolorystyka nawet polska... Moze o to chodzilo perlistemu... > dokładnie o to mi chodzi matołku. Te flagi kupione zostały za niemiecki socjal. )) Wątek o tym jest, że kraje bez socjalu rozwijają się o wiele szybciej niż kraje z socjalem. Nie kwestionuję, że Niemcy są zamożniejsi (jeszcze), ale jak tak dalej socjal będą mieli to przewrócą się z hukiem. Na początku XX wieku cała biedota z Europy płynęła do USA mimo, że tam nie było żadnego socjalu, ale za to liberalizm dawał gigantyczne możliwości. Cóż, para prostackich zadymiarzy wątek o...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,82377042,82377042,20_lat_temu_Polska_u_szczytu_liberalizmu_byla.html


Temat: Chevrolety z FSO ruszą do Unii Europejskiej
...sedan. Bo był nieco tanszy, wybrałem Opla bo, AVEO montowany w Kaliningradzie - ach ta rusofobia, bo Opel to sprawdzona marka, bo jakies 40 % ceny pochodziło z kredytu, a GM Bank mial lepsze warunki, bo Oplem lepiej sie jedzilo podczas jazd testowych, bo wolalem hatchbacka, A AVEO hathcback jest malutki, wiec tylko AVEO sedan wchodził w gre, no i te polskie astry sa takie sliczne. VW to fajny samochod tylko ceny ma kosmiczne i nie mam zamiaru placic na niemiecki socjal i po 60 Euro za godzine pracy niemieckiego obiboka w Volgsburgu czy jak sie ta wiocha zwie. Zreszta jesli polska Astra i niemiecki POLO sa w tym samym przedziale cenowym, to o czym tu mowic, Niemcy zgłupieli. Mam nadzieje, ze chevrolety produkowane na Zeraniu bedą tak samo niezawodne jak Daewoo - ja i cala rodzinamamy dobre doswiadczenia, a ich ceny beda nizsze, choc dla mnie to musztarda po obiedzie, mam swoja Astre, chociaz moze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,53120568,53120568,Chevrolety_z_FSO_rusza_do_Unii_Europejskiej.html


Temat: Co dobrego słychać w dawnej NRD?
Gość portalu: , napisał(a): > "Bzdury. Socjal w Niemczech jest jak w Holandi czy Belgi.Wszyscy wiedza,ze > wystarczy zmniejszyc ilosc bezrobotnych w Niemczech o 1 mln. i wszystkie > problemy natychmiast znikna." > > Jak chcesz zmniejszac ilosc bezrobotnych? Wytruc ich cyklonem B? > Sam gadasz bzdury. > Socjal w Holandi czy w Belgi jest taki, ze znajoma zamiast do pracy to przez 10 > > lat na zasilku siedziala, az w koncu wziela sie do pracy, bo sie jej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,522,6143243,6143243,Co_dobrego_slychac_w_dawnej_NRD_.html


Temat: 26 maja dniem bez lekcji w szkołach - rozporząd...
Popieram - a dlaczego dyskryminujemy ludzi pracy??? Won od roboty - do Tv narodzie i na kolana!- Cudownie! to jak bedzie przyjezdżał częściej to chyba przejdziemy na niemiecki socjal prawda?((-:
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,42125709,42125709,26_maja_dniem_bez_lekcji_w_szkolach_rozporzad_.html


Temat: Naiwne wyobrazenia o zyciu na Zachodzie
Wszystko bzdury. Gdyby bylo tak zle dawno bys tu wrocil. Socjal w Niemczech - jest ciezko ale przezyjesz. W Polsce dostaniesz 500 zł i co jak z tego wyzyc. Ceny sa juz takie same u nas od dawna. Niektore rzecz jak uzywane samochody, sprzet RTV sa tam tansze!!!!!! Pozyczki - czlowieku chcialabym mniec sznse na pozyczke w POlsce na mieszkanie na takich warunkach jak tam! TU po pierwsze dostaja osoby ktore zarabiaja ok. 4000 zl (srednia to 2000 zl i prawie nikt tyle nie ma) po drugie oprocentowanie ok. 15 % moze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,6347413,6347413,Naiwne_wyobrazenia_o_zyciu_na_Zachodzie.html


Temat: Zal mi tego Obamy
Przylaczyc sie do USA!!! Tobie J-k glupich pomyslow nie brakuje. Czym cie tam karmia na tym socjalu w Niemczech.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,86867137,86867137,Zal_mi_tego_Obamy.html


Temat: Polski socjal pomyslany lepiej niż niemiecki
ardzuna napisała: > Nie arbeit macht frei, tylko bez pracy nie ma kołaczy. Kto nie > pracuje, niech nie je. Itd., itp. toz ludzie przeciez umieraja w afryce, nie pracuja-nie jedza, prosta logika. poco sie wglebiac w tajniki ludzkiej duszy, mamy piekny schemat istnienia czlowieka, nie masz pieniedzy nie zyjesz. tak z ciekawosci co was tak boli niemiecki socjal, wszystkie tam odprowadzacie podatki, moze niemcy maja sie dostosowac do sposobu myslenia polakow? (mnie ciezko przychodzilo, to innemu zycie powinno jeszcze bardziej dopieprzyc). w polsce nie grozi nam zycie z socjalu wiec nie macie sie o co martwic...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,106687536,106687536,Polski_socjal_pomyslany_lepiej_niz_niemiecki.html


Temat: Goebbelsowska propaganda w roku 2003
Do luki... Sława! Doprawdy dziwaczna jest Twoja jednostronna "wrażliwość" W tym poście posunąłeś się nawet do kwestionowania potrzeby zniszczenia ośrodków produkcji broni ofenzywnych... Przyznaj się, że żal Ci, że Hitler nie wygrał... Chyba, że tylko kombinujesz jak się załapać na niemiecki socjal... POzdrawiam! Ignorant +++
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,4513329,4513329,Goebbelsowska_propaganda_w_roku_2003.html


Temat: Ideologie skrajnosci
...w Irlandii > > Mozliwosc powtorzenia referendum wynika z Konstytucji Irlandii, a nie z prawa > Unii. Standardowa zagrywka eurofobow - w jednym kraju UE cos im sie nie podoba, > > to zaraz rozszerzaja to na cala Unie... To byl fakt,a skoro chcesz rozszerzac to prosze bardzo. > > wysokie podatki i socjal > > Unia nie ma wspolnej polityki fiskalnej - nie wiem, ile razy juz o tym mowilem. > > Rozbuchany socjal w Niemczech czy Francji to tez nie Unii wina, tylko tych > panstw. Przeciez do harmonizacji i koordynacji unia dazy i rowna w imie rownych szans konkurencji. Irlandia,ktora miala za niskie podatki byla ciagle krytykowana,trzeba rownac do dolu.Ale zauwazam tez dobra strone, Polska musialaby w koncu uporzadkowac budzet. UE jest mimo wszystko bardziej liberalna gosp. niz Polska, ale i P. i UE zdazaja w strone socjalizmu niestety i to mnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,522,3727125,3727125,Ideologie_skrajnosci.html


Temat: CIA na Mazurach - kulisy skandalu
...Nie bylam w USA za chlebem, lecz z powodów > czysto prywatnych, O ho,ho, a coz to za wydarzenie!, co tylko ty jedna? > > Wiem, że dla takiej emigracji zarobkowej/politycznej/narodowościowej jak ty i > wielu innych na forum to NIE DO pojęcia, to wręcz obraza waszych życiorysów. Ales im dowalila, teraz beda siedziec cicho i podziwiac turystke, ktora jest nie mniej nawiedzona jak meerkat tylko w druga strone. Musi to byc ten niemiecki socjal.> Jestem dla was prowokacją, czerwoną płachtą na byka.... Być w USA, NIE musieć > tam pracować i OLAC -WYJECHAC z raju dobrowolnie (!!!) , Ale masz wysokie mniemanie o sobie. Prowokacja, plachta ( .........), a zabawka ewuniu, bralas to pod uwage? ja cię dobrze > rozumiem, gdy masz mnie za wariata. W twoim mentalnym świecie nie ma na to > innego wyjaśnienia. O jest i to jakie!!!!! >...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,31432359,31432359,CIA_na_Mazurach_kulisy_skandalu.html


Temat: W.Brytania: Nieporozumienia wokół wypowiedzi pr...
za to ty się sprzedajesz za niemiecki socjal zamiast wrócić do kraju
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,51845780,51845780,W_Brytania_Nieporozumienia_wokol_wypowiedzi_pr_.html


Temat: Brytyjczycy mają już dość gorolskich imigrantów
slazactwo jest rozpuszczone przez niemiecki socjal. Cale lata mogli zerowc na socjalu udajac przed rodzina w PL wielkich panow. Ale teraz Niemcy sie za ty<ch darmozjadow zabraly ... teraz nie wastarczy rodowod po owczarku i swistek z wehrmachtu od opy. terz musza udowodnic ze potrafia po niemiecku .....i trzymaja ta cala bande z daleka . Pozabierali im socjal ..i teraz coraz wiecej meneli proszacych o jednego euro co prawda slabo sprecha ..ale dobrze "godo"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,50850467,50850467,Brytyjczycy_maja_juz_dosc_gorolskich_imigrantow.html


Temat: Za ile lat rozpadnie się UE 2, 5, 7 .......????
Za ile lat rozpadnie się UE 2, 5, 7 .......???? ONZ rozpadł się na naszych oczach... (pozostały tylko urzędasy i budynki), analogia z Liga Narodów jest tu bezsprzeczna.... NATO jest w rozsypce (Francja + Niemcy +....Rosja), kontra Wielka Brytania, USA i - daj Boże Polska (wojskowe bazy amerykańskie jak najszybciej z Niemiec do Polski.!!!!!!......) a UE, kiedy się rozsypie ????? Już nawet Schreder przebąkuje o końcu socjału w Niemczech
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51,5632990,5632990,Za_ile_lat_rozpadnie_sie_UE_2_5_7_.html


Temat: zmarła po urodzeniu dwunastego dziecka.
socjal w Niemczech - zeby to bylo az tak proste ograniczenie pomocy socj. spowodawalo realne zagrozenie ubostwem
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,212,52109027,52109027,zmarla_po_urodzeniu_dwunastego_dziecka_.html


Temat: Polacy zapłacą ubezpieczenie niemieckiemu ZUS?
Niedobrze mi sie robi, jak czytam powyzsze wypowiedzi "entuzjastow" placenia na niemiecki socjal: 1.skladki na
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,33010364,33010364,Polacy_zaplaca_ubezpieczenie_niemieckiemu_ZUS_.html


Temat: Urodzeni we Wrocławiu -w Bavarii są Niemcami !
Problem Stoczniowców Gość portalu: a napisał(a): > Tak myślę jak fakt, iż jestem podobno wypędzonym Niemcem wykorzystać. Może > jakieś roszczenia trochę otrzeźwią naszych niemieckich ziomali. Ma ktoś jakiś > pomysł? Pomysł już padł. Problem Stoczniowców rozwiązany. Niemiecki socjal hojny jest i mieszkania nawet dają. forum.gazeta.pl/forum/w,28,99874520,99876364,Mam_pomysl_.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,99872495,99872495,Urodzeni_we_Wroclawiu_w_Bavarii_sa_Niemcami_.html


Temat: jarek-mala prosba.
jareczku, dunski raj dla emigrantow skonczyl sie w pierwszej polowie lat osiemdziesiatych. wiem bo do niemiec musialem uciekac po jednej dobie bycia w danii. w niemczech mieszkalem kilka lat. co do socjalu w niemczech w tym czasie mialem zakaz pracy na rok czasu i dostawalem socjal. odnosilo sie to tylko do bloku wschodniego.arabi musieli na socjalu odsiedziec 5 lat zanim mogli szukac pracy. preferecje tylko rocznego zakazu na prace skonczyly sie w 87 i wszyscy musieli czekac 5 lat na pozwolenie na prace (z wyjatkiem uznanych za uchodzcow politycznych). na kanadyjskie obywatelstwo czekalem 2 lata. dlaczego tobie przyszlo 11 na wloskie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,15474459,15474459,jarek_mala_prosba_.html


Temat: Niemcy nie chcą obcych pracowników
Niemiecki socjal się rozwali. Polacy górą -mamy becikowe.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,36531455,36531455,Niemcy_nie_chca_obcych_pracownikow.html


Temat: 20 tyś. Euro za urodzenie dziecka
to prawda że socjal w Niemczech jest baaardzo przyzwoity, ale i tu wielu ludzi wykorzystuje rozmaite przepisy i naciaga Państwo ja nie pracowałam tutaj, ale mój mąż kilka lat, podatki płaci się porównywalne jak w Polsce, a składka na ubezpieczenie jest niemal identyczna, a jednak oni lepiej ta kasa gospodaruja niestety połowę ciąży przechodziłam w Polsce, pomimo ubezpieczenia płaciłam za lekarza, badania, usg w Niemczech byłam w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,54594570,54594570,20_tys_Euro_za_urodzenie_dziecka.html


Temat: Niemcy uzależnieni od pomocy społecznej !!!
1. Nawet nie wiesz ile osob z Polski, ciagnie niemiecki socjal. 2. Znam tez niemcow zyjacych w PL. Nawet nie chca slyszec o odwiedzeniu swojej ojczyzny. Maja luz i wolnosc o jakiej mogli sobie w ich kochanym Deutschlandzie pomazyc. 3. Wyluzuj sie polonus bo smiech bierze, zyjesz w czarno-bialym filmie ze starego kina a chcesz poszczekac na Europe... :))))))))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,79732424,79732424,Niemcy_uzaleznieni_od_pomocy_spolecznej_.html


Temat: Historyk: Polacy zwerbowali agenta z kontaktami...
...> > gros budżetu na wydatki socjalne? > > Dotąd, aż nie będzie na przykład sensownego systemu emerytalnego. A, sądząc z > życia i biorąc na logikę - wcale nie będzie. Druga sprawa - na Zachodzie też > pchają w socjalizm, i to szczególnie mocno w Niemczech i USA. A obronność mimo > to mają solidną. Więc "dasię". No nie bardzo "da się". O groźbie zawalenia się socjalu w Niemczech tamtejsi eksperci trąbią od dawna. U nas na reformę systemu emerytalnego nie zanosi się, dlatego jestem sceptykiem, nie tylko co do obronności.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,107235433,107235433,Historyk_Polacy_zwerbowali_agenta_z_kontaktami_.html


Temat: "Dobrobyt" w Niemczech
...tylko wakacjuja. Czasy sie zmienily i wlasnie zasadnicza roznica miedzy tymi dwoma krajami to jest to ze Amerykanie sa zawsze na czasie a Niemcy i reszta Europy pozostaja w tyle. Komu tutaj zalezy na tym czy dom jest zbudowany z cegiel czy tez z klockow. W domu mieszka sie w srodku, nie na zewnatrz. Amerykanie bardziej przywiazuja wage do wygody, duze pokoje, 3 lazienki, latwy w utrzymaniu ale zeby mozna wcisnac ogromna lodowke, zamrazalke i 3 samochody. Socjal w Niemczech tak bardzo opiewany, nie wytrzymuje. Ci, ktorych na to stac, lecza sie prywatnie bo nie chca czekac tygodniami po to zeby zobaczyc lekarza. Pozatym jest udowodnione naukowo, ze w takim systemie ludzie lataja do lekarza nawet jesli nie musza. Szkolnictwo tez, niby bezplatne ale od wielu lat juz Niemcy mysla o wprowadzeniu oplat na studia. Podatki maja tam ogromne. Oprocz podatku od dochodu maja tzw. VAT w wysokosci 16%. Polowa ich...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,3019040,3019040,_Dobrobyt_w_Niemczech.html


Temat: Dlaczego Finowie tak piją
saba1953 napisał: > To jeszcze mało widziałaś. Zobacz co się dzieje pod dworcami w Berlinie w biały > dzień wino w 2-litrowych bańkach i w żyłę, Wrocławiu tego nie ma. 3-4 zdechlaków i to wszystko. Sabuniu tym sie nie podniecaj, przyczyna moze byc wyzszy socjal w Niemczech. A poza tym, to ciesze sie, bo kocham Wroclaw. Spedzilem tam wiele lat. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,31473694,31473694,Dlaczego_Finowie_tak_pija.html


Temat: prawdziwi slazacy
To wobec tego, w drodze analogii, nie mozna czuc sie Ślązakiem kultywujac kulturę niemiecką. Kiedy do was dotrze, że Śląsk jest pod względem kulturowym szalenie zróżnicowany, bez jednolitych źrodeł? A gdy jakiś buc z Bawarii, który uciekł z GŚ w '81 r., wmawia mi niepodzielną "niemieckość" Śląska, bo przemawia przez niego chora wdzieczność za niemiecki socjal w latach osiemdziesiatych, to burzy się we mnie krew. Kiedy do was dotrze, że Śląsk jest po prostu śląski? Gość portalu: :) napisał(a): > to nie do konca tak. nie mozesz czuc sie slazakiem pielegnujac polska kulture.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,29751759,29751759,prawdziwi_slazacy.html


Temat: Kalu Uche: Zaczynam nowe życie
Arabow?! Abstrahujac od tych roznych bombowo-terrorystycznych inklinacji pewnej czesci spoleczenstwa islamskiego, to ci ludzi sie nie nadaja do Polski. Po pierwsze modla sie 5 razy dziennie o ustalonych porach co moze kolidowac z treningami i meczami. Po drugie jak przyjdzie ten ich "post" to nie moga jesc w ciagu dnia co dla zawodowego sportowca jest zabojcze. Po trzecie czym my ich tu mamy skusic, jakimi pieniedzmi? Kilka zon na socjalu w Niemczech przyniesie mu wiecej dochodu niz mu moze zaoferowac np. taki Lech. Po czwarte fanatyzm religijny, beda jacys kwadratowcy na trybunach obrazali koran to sie moze wkurzyc i cos podlozy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,414,26219604,26219604,Kalu_Uche_Zaczynam_nowe_zycie.html


Temat: marcin32 to rasista i prowokator
marcin z ojcem i dziadkiem jest na socjalu w Niemczech.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,65,43414043,43414043,marcin32_to_rasista_i_prowokator.html


Temat: Recesja już nie straszy. Ona tu jest
Niemcy chca dzielic koszty recesji z UE Synchronizacja podatkow ma byc metoda walki z recesja?!?! Chyba walki z recesja w Niemczech, bo w ten sposob chca zapobiec przenoszeniu inwestycji do np. Polski. Czy Polacy powinni finansowac socjal w Niemczech?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,87194791,87194791,Recesja_juz_nie_straszy_Ona_tu_jest.html


Temat: Paradoksy rynku pracy...
mam podobnie... U mnie zupełnie podobnie z tym, że chyba jestem starszy. Za chwile będzie czterdziecha więc mogę podzielic sie przemyśłeniami bez wyzwisk i epitetów. Pracę rozpoczałem w 1989 na stanowisku robotniczym, potem jedna zmiana, druga, nastały lata 90 i dostałem fajna robotę jako specjalista w swojej branży. W 1995 pełen sukces- robota w niemieckim koncernie, garniturki, niemiecki socjal i tzry średnie krajowe pensji. Przez pięc lat bajka. To dzieki temu okresowi nie siedzę dzisiaj pod mostem i szukając pracy cały czas mogę wybrzydzać. W pracy pojawiły sie młode wilczki- bez pojęcia o robocie za to mistrzowie w podkładaniu świń, plotkowaniu, jątrzeniu i spiskowani. Cały czas sie trzymam bo jestem dobry w tym co robie ale atmosfera nie do zniesienia. Coraz gorzej, przyjmują ludzi po znajomości-...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,89742733,89742733,Paradoksy_rynku_pracy_.html


Temat: Zarzucaja muzulmanom wspolprace z Hitlerem....
rosyjskich zydow do Niemiec,wlasnie z powodu nieprzystosowania i liczenia na niemiecki socjal.To wiadomosci sprzed paru tygodni
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,20129304,20129304,Zarzucaja_muzulmanom_wspolprace_z_Hitlerem_.html


Temat: Głosowałem przeciwko wejściu do UE i się tego
Powienienem chyba podkreślić jeszcze że z tym Bismarckiem to żart. Chodzi po prostu o to że SPD to socjalna partia. CDU zresztą też liberalizmem raczej nie gra zbyt mocno. Liberałowie w Niemczech to FPD. Niemiecki socjał ustępuje chyba tylko skandynawskiemu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,44367255,44367255,Glosowalem_przeciwko_wejsciu_do_UE_i_sie_tego.html


Temat: Prosze doradzcie cos!!!!!!!!!!!!!!!!!1
...> Widze ze i tutaj jest myslenie ze socjal niemiecki to niebo. > Przepraszam ze zabralam wam czas/mysle ze jakos sobie poradze. no wiesz, osobom które znają socjal niemiecki raczej kitu nie wciśniesz to raz dwa, to że jak siostrze tak tam źle, jak jej chłodno i głodno to po psi dzyndzel tam siedzi? niech wraca do polski tu jest bardzo fajnie mieszkania co prawda nie dostanie, z MOPS pewnie jakieś grosze ale przecież lepsze to niż socjal w niemczech, tam ma tylko mieszkanie, kase co miesiąc, darmową opiekę lekarską i leki swoją drogą ta twoja siostra z lekka lekkomyślna jest chyba wiedziala, że dziecko urodziny będzie miało i mogła odkładać choćby na skromny prezent chyba wie, że ojciec dziecka ma obowiązki wobec niego i powinna już dawno wystąpić o alimenty ale skoro jest taka dumna to niech teraz sama się wygina i kombinuje
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,615,101920464,101920464,Prosze_doradzcie_cos_1.html


Temat: Wiem................
Danziger88 - albo Gdanszczanin88 czy whatyoumacallit :) Z owczarkiem sprawa w toku. Byl bardzo ladny i jedno oko mial nawet niebieskie - co moim zdaniem przynajmniej powinno podwoic mi szanse na na ten "wymarzony" Niemiecki socjal...Niepokoi mnie ze nalezal babci a jak ogolnie wiadomo w Niemczech Niemieckosc wylacznie po dziadku przechodzi. (Co - nawiasem - jest dziwne bo jak z tym dziadkiem bylo to wylacznie babcia potrafilaby odpowiedziec...) Ale nie martw sie - obiecuje ze jak kiedys te 300 euro dostane to od razu je wydam (naturalnie na wylacznie Niemieckie produkty) zeby zasilic panstwowa kase i umozliwic paru "Ăśbersiedler" z Kazachstanu albo z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10001,37250883,37250883,Wiem_.html


Temat: Lokatorzy zorganizowali pikietę przeciwko właśc...
Jeżeli to do mnie, to niewłaściwie skierowane. Nie jestem nerwusem, wręcz odwrotnie. Bawi mnie jak ktoś siedzący na socjalu w Niemczech, dyskutuje tu głównie sam ze sobą, broniąc swoich klasowych towarzyszy ;-)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,289,41556338,41556338,Lokatorzy_zorganizowali_pikiete_przeciwko_wlasc_.html


Temat: Zasiłek dla milionera
no i pozostan lepiej w szkopskich realiach, gdzie niektorzy zdaja swoje majatki na niepelnoletnie swoje dzieci, by isc na niemiecki socjal, a potem plodza nowe dzieci i na te dzieci nie musza placic juz nawet alimentow. Niech matki sie martwia o reszte. Qrwa!!! Po co siedzisz na polskich stronach, skoros Szkop jest???
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,99661924,99661924,Zasilek_dla_milionera.html


Temat: wyjazd z kraju a dziecko
dziekuje bardzo, kazda z Was ma racje, kazda... moja narzeczona mowi zebym jechal, ja natomiast mysle ze jesli sie to wszystko uda z wyjazdem to chce zadbac o mieszkanie i socjal w niemczech tak aby sciagnac moje dziewczyny do mnie, oczywiste jest ze nie da sie tego zrobic w kilka dni bo bede pracowal tam od rana do wieczora wiec poki co bede musial sie rozejrzec co i jak zalatwic. naszczescie bede mial pomoc od mojej mamy i przyszej tesciowej i obie babcie chetnie pomoga w opiece nad coreczka kiedy mnie nie bedzie a o kiedy mamusia bedzie chciala troszke odpoczac dziekuje slicznie za wszystkie odpowiedzi, troszke sobie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,575,77525665,77525665,wyjazd_z_kraju_a_dziecko.html


Temat: Rok 2030 w Polsce - czy to nas czeka?
Hura bede mial niemiecki socjal i emeryture.A powaznie to jakas fantasmagoria.Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,76157862,76157862,Rok_2030_w_Polsce_czy_to_nas_czeka_.html


Temat: Polityku, reformuj i rządź
Dobrze. Powiedz mi jaki był socjal w Niemczech w 1949? A w Szwecji w tym samym czasie? I ja bym chciał, aby przez chwilę w Polsce pojawił się XIXwieczny kapitalizm. Serio. Ludzie wtedy zobaczyliby różnicę. Tylko zastanawiam się co ta armia urzędników tam by robiła?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,84594638,84594638,Polityku_reformuj_i_rzadz.html


Temat: Polski socjal pomyslany lepiej niż niemiecki
...nieskonczonosc w celu uzyskania > wiekszych zasilkow, chwala bogu ze mamy taki lichy socjal jaki mamy ja wcale z > tego powodu szat nei rozdzieram > jak ty piszesz o innych narodowosciach? w czym jestes lepsza, w byciu polka? dzieki takim "slabo" myslacym jak ty ci na gorze "kosza" kase podrzucajac tym na dole tematy zastepcze i mozliwosc wyrzucenia jadu. nie widzisz, ze jestes manipulowana? co jest tematem: zbyt wysoki socjal w niemczech? a moze tak warto byloby podyskutowac o kiepskich warunkach pracy w naszym kraju? kto dobrze zarabiajacy pojdzie na socjal?????????????
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,106687536,106687536,Polski_socjal_pomyslany_lepiej_niz_niemiecki.html


Temat: Kto rozsadza niemiecki socjal?
Kto rozsadza niemiecki socjal? www.haaretzdaily.com/hasen/spages/516070.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,18902329,18902329,Kto_rozsadza_niemiecki_socjal_.html


Temat: podwójne obywatlestwo pol-niem /jak emigrowac?
herman to już twoja, kolejna wypowiedź n.t. socjalu w Niemczech. Poprzednio porównując Niemcy z Polska nie omieszkałeś wykazać, że
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,46845676,46845676,podwojne_obywatlestwo_pol_niem_jak_emigrowac_.html


Temat: Dwie rezolucje ws. Komisji Nadzoru Bankowego
milcz folksdojczu żryj kiełbaski i chlaj piwsko za swój niemiecki socjal
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,38475006,38475006,Dwie_rezolucje_ws_Komisji_Nadzoru_Bankowego.html


Temat: Polacy! Kochajmy Polske!!!
boukunie !! jak tak kochasz to czemu siedzisz na socjalu w niemczech? wracaj ,wez sie za prace i odzwzajemni ci polska twoja milosc!!!
Źródło: topranking.pl/1554/polacy,kochajmy,polske.php


Temat: Niemcy przykręcają śrubę polskim budowlańcom
...Niemcy żyją z eksportu towarów.Mają olbrzymi eksport towarowy także do Polski.Co Polska może dać w zamian? Właśnie eksport usług.Jest to wzajemnie korzystne.Przecież ci Polacy tam zatrudnieni kupują także niemieckie towary. Problematyka jest b.ważna, bo dotyczy ok 100.000 Polaków, jeśli się wezmie członków rodzin zatrudnionych. Polskie władze muszą zrobić wszystko, aby odrzucić konieczność płacenia składek na niemiecki socjal.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,32858369,32858369,Niemcy_przykrecaja_srube_polskim_budowlancom.html


Temat: Wzrost nierówności społecznej w Europie !!!
Państwo socjalne nie wróci !!!!! Na naszych oczach demontowany jest niemiecki socjal. Ale - o czym już wielkie media nie informują - Niemcy przeżywają największy od lat okres walk społecznych i szukają alternatywy. Zabrać biednym, dać bogatym Musimy walczyć z bezrobociem - tak niemieckie elity, mydląc oczy, tłumaczą swoją neoliberalną ofensywę. A bez pracy jest już oficjalnie 4, 5 miliona Niemców, do których można by dodać ogromną rzeszę- być może nawet 2, 5 mln - nie zgłoszonych....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,28982667,28982667,Wzrost_nierownosci_spolecznej_w_Europie_.html


Temat: Znowu czegoś nie rozumiem, hehehe.
bu2m napisał: > Powinny być dwie partie: PiS Jarosława Kaczyńskiego oraz PiS Bis Lecha Kaczyńsk > iego. > Wtedy elenka byłaby zachwycona, ale z socjalu w Niemczech by nie zrezygnowała.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,92992674,92992674,Znowu_czegos_nie_rozumiem_hehehe_.html


Temat: Pracownicy mówią o Tesco w Silesii "obóz pracy"
te, kalifornus ale tam nie ma angielskich plac i kierownictwa tylko polskie swinie, nikt tak polakowi nie dowali jak jego rodak. tylko zydzi nas w tym wyprzedzaja, ich lojalnosc wobec swoich tez jest wybiorcza. angielski sklep, hehe. jakby takie byly wyznaczniki to realowskie kasjerki mialyby niemiecki socjal do placy doliczony, a tak zarabiaja mniej niz przecietny niemiec na piwo wydaje ;-/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,760,98229695,98229695,Pracownicy_mowia_o_Tesco_w_Silesii_oboz_pracy_.html


Temat: Sondaż: PiS - 30, PO - 28 proc. poparcia
Minarchistą jeśli chodzi o ścisłość. I argument, że gdzie indziej panoszy się socjalizm do mnie nie przemawia. A to fakt, że nawet USA się nim zaraziły. Niemcy zaraz po wojnie były doszczętnie zrujnowane. NIEFUNDOWANIE sobie socjalu (tak tak - socjal w Niemczech to pieśń ostatnich 30 lat) spowodowało, że stały się europejską potęgą gospodarczą (Na marginesie - czy to nie dziwne, że Niemcy stały się potęgą POMIMO przegrania dwóch wojen?). Później troszkę poprzewracało im się w... powiedzmy głowach i od pewnego czasu mają permanentną zadyszkę gospodarczą. A we Francji? To powinieneś wiedzieć najlepiej. Dlaczego wygrał Sarkozy, który przeciwstawił...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,68677290,68677290,Sondaz_PiS_30_PO_28_proc_poparcia.html


Temat: Zostać Niemcem dla zasiłku
Hmmm... Interesujące. Szanowny autor nie wspomniał tylko, ilu osób może dotyczy "proceder". Tak się składa, że pochodzę z tamtych okolic i nie znam nikogo (ani nie słyszałam o takim) kto by za Niemca się podając niemieckie zasiłki wyłudzał. A po przeczytaniu tegoż mam wrażenie, ze cały zachodni przygraniczny pas Niemcem stoi?! Co nie znaczy, że wiekszość nie chciałaby przejść na niemiecki socjal i wynająć śliczne mieszkanie w willi w Zittau czy Goerlitz.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,904,85579370,85579370,Zostac_Niemcem_dla_zasilku.html


Temat: Dlaczego Polacy nie lubią Romów (Cyganów)?
33qq napisał: > Nie o wpuszczanie czy nie chodzi, raczej o to, żeby nie mogli sobie żyć z zasiłków Pysznie by tez bylo, gdyby nasi wspaniali rodacy rowniez wzieli sie do roboty i przestali zyc na socjalu w Niemczech, bo dobrej reputacji dzieki temu tam raczej nie maja.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,93826265,93826265,Dlaczego_Polacy_nie_lubia_Romow_Cyganow_.html


Temat: Polska nigdy nie będzie krajem wielokulturowym
...z tego co wiem wiekszośc złapała niemiecka policja i odesłała do Polski. To jednak pokazuje jakie jest nastawienie emigrantów. Turcy do Polski pracować nie przyjadą bo zarobki w Turcji sa porównywalne z tymi w Polsce w przeciwieństwie do Niemiec gdzie sa 5 czy 6 razy większe. Dlatego tez Turcy walą do Niemiec a nie do Polski i dalej bęa walić. Postaw się na miejscu takiego Turka. Wolałbys jechac do Polski i pracowac za 1000 zł czy pobierać niemiecki socjal? Jasne, ze do Polski emigranci tez przyjadą to jest nieuniknione ale nie w takiej liczbie jak do innych krajów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,76524588,76524588,Polska_nigdy_nie_bedzie_krajem_wielokulturowym.html


Temat: Co dobrego słychać w dawnej NRD?
Chory jestes? "Bzdury. Socjal w Niemczech jest jak w Holandi czy Belgi.Wszyscy wiedza,ze wystarczy zmniejszyc ilosc bezrobotnych w Niemczech o 1 mln. i wszystkie problemy natychmiast znikna." Jak chcesz zmniejszac ilosc bezrobotnych? Wytruc ich cyklonem B? Sam gadasz bzdury. Socjal w Holandi czy w Belgi jest taki, ze znajoma zamiast do pracy to przez 10 lat na zasilku siedziala, az w koncu wziela sie do pracy, bo sie jej znudzilo siedzenie w domu. Ja nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,522,6143243,6143243,Co_dobrego_slychac_w_dawnej_NRD_.html


Temat: Większy prestiż dla dużych miast - sprór o usta...
Pozwolę sobie się nie zgodzić. Spójrz uważnie, do czego doprowadził rozbuchany socjal w Niemczech. Ich gospodarka, mimo że nieporównywalnie silniejsza i nowocześniejsza od polskiej stoi. Bo dzieci menelki z dodatkiem 800 euro czekają na swoje dodatki, zamiast iść do pracy. W Polsce ten mechanizm byłby jeszcze silniejszy, bo przez 40 lat ludzie przyzwyczaili się, że państwo daje, a im sie należy. Nie proponuję prymitywnego modelu kapitalizmu a' la Manchester 1790 a.d. Dyskusja wynikła na kanwie konkretnej ustawy -...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,78943468,78943468,Wiekszy_prestiz_dla_duzych_miast_spror_o_usta_.html


Temat: Schwarzenegger: USA najwspanialsze na świecie
No ja wiem, ze lepszy jest niemiecki socjal... :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,15388074,15388074,Schwarzenegger_USA_najwspanialsze_na_swiecie.html


Temat: Co dobrego słychać w dawnej NRD?
Gość portalu: Januszek napisał(a): > Bzdury. Socjal w Niemczech jest jak w Holandi czy Belgi.Wszyscy wiedza,ze wystar > czy zmniejszyc ilosc bezrobotnych w Niemczech o 1 mln. i wszystkie problemy nat > ychmiast znikna.Nie tylko ze wzgledu na wydatki dla bezrobotnych,ale ze wzgledu > na podatki od pensji przez nich placone,oplaty na renty i ubezpieczenie spolec > zne itd.(nie zapominajmy,ze NRD jest tez w to wliczone)Wyobrazcie sobie Anglie, > ktory placi rocznie 90...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,522,6143243,6143243,Co_dobrego_slychac_w_dawnej_NRD_.html


Temat: Niemcy >teraz fabryka-AEG
Z tych 1750 pracowników wiekszosc to pewnie Turcy, i inni Murzyni ( w tym Polacy) :-) hmm raczej niemcy czas sie zmienily teraz nawet smieci zbieraja sami niemcy .Turcy maja lepsze stanowiska albo sa wysoko sponosrowani przez niemiecki socjal!.Polacy tym bardziej maja wysoki oczekiwanie,zdolnsci i zaczynaj siegac po lepsze miejsca pracy!
Źródło: topranking.pl/1238/niemcy,teraz,fabryka,aeg.php


Temat: Prowokacyjne. Jestesmy w Unii Europejskiej
W Unii niedlugo bedziemy - w przyszlym roku, ale mam nadzieje, że nie bedzie u nas tak jak w USA, a bedzie tak, jak w wysokorozwinietych krajach Europejskich... czyli stagnacja gospodarcza spowodowana przeregulowaniem rynku, rosnace bezrobocie i strajki spowodowane niespelnieniem oczekiwan co do wyolbrzymionych swiadczen socjalnych... hehe kolezance eli marzy sie 35 godzinny francuski tydzien pracy, niemiecki socjal i srednie europejskie pensje; hehe nawet zlota rybka by sie usmiala...
Źródło: topranking.pl/1188/prowokacyjne,jestesmy,w,unii,europejskiej.php


Temat: Profanacja grobów Manna i Brechta w Berlinie
Tomek, slezan pracuje w Polsce na państwowym, dlatego też się tak kwasi. Nawet socjalu w niemczech nie ma. A że udaje inteligenta, toz to inna sprawa:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,32172095,32172095,Profanacja_grobow_Manna_i_Brechta_w_Berlinie.html


Temat: Kerry wyprzedził Busha
Meerkat, moze jednak odrobinę merytorycznej polemiki, a mniej wulgarności i kreowania pobocznych watków ( co ma do rzeczy socjal w Niemczech ), chyba się zaczynasz wypalać i krecisz sie w kółko jak pies za własnym ogonem z tymi swoimi dogmatami i brakiem krytycyzmu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,16344131,16344131,Kerry_wyprzedzil_Busha.html


Temat: Zwycienska Armia Czerwona po roku 1945.
...Z stad ty tak doskonale wiesz co ja robilem na Zachodzie, bo tam nauczylem sie > za spawacza i chyba moglbym w radiu wolna Europa anteny spawac, i niestety nie > bedac ani, Osti ani Volksdustche nie mialem w glowie siedziec na socjalu i narz > ekac na reke ktora cie karmi, juz w 1971 roku pracowalem w Szwajcarii a rok poz > niej we Wloszech, gdzie jak sie nie myle socjalu nie ma, moze tez jest nie wiem > . Tylko mi nie opowiadaj, ze nie brales w Niemczech socjalu. Jako biedny uciemiezony azylant z komuny. Ostrzegalem Ciebie ze sam jestem emigrant, wiec nie masz mi cos czarowac. Pozdrowienia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,539,6657333,6657333,Zwycienska_Armia_Czerwona_po_roku_1945_.html


Temat: pytanie o socjal w Niemczech?
pytanie o socjal w Niemczech? Mam pytanie, czy to prawda?: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=19148&w=24922828&a=27912197 Ja nie chce na socjal, nigdzie ;-P Po prostu chce potwierdzenia lub zweryfikowania... Pozdrawiam z Warszawy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10001,27927365,27927365,pytanie_o_socjal_w_Niemczech_.html


Temat: Rybiński - gentlemanem roku
...za spowodowanie wypadku po pijaku i z odebranym wczesniej prawem jazdy, mogl zostac nazwany dzenntelmenem. Chyba dzientelmenem spod ciemnej gwaizdy? Dzentelmeni tez na ogol nie zrzynaja cudzych tekstow, podpisujac je wlasnym nazwiskiem, jak bylo w przypadku przylapanego na procederze dzentelmena Rybinskiego. Dzentelmeni tez zazwyczaj nie pozyczaja od innych, ubozszych od siebie pieniedzy i pozniej ich nie zwracaja. Nie pobieraja tez socjalu w Niemczech siedzac na sutych honorariach w BBC. No i jeszcze jedno. Ten dzentelmen wyjechal z UK z kilkudziesiecionma niezaplaconymi mandatami i dlatego nie moze przekroczuc granicy Krolestwa, gdyz zostanie natychmiast aresztowany. To jest zwyczajny zulik, a nie dzentelmen.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,904,81456574,81456574,Rybinski_gentlemanem_roku.html


Temat: znow potrzebuje pomocy, kto co wie piszcie
...wspolne. Tak do konca nie wiem bo cala sytuacja jest silnie pokrecona. Logicznie biorac on Grek ona z Polski - zyli w Niemczech to zyli ale rozjezdzaja sie on do Holandii ona do Polski (bo tak wyszlo z tego otwierania greckiej knajpy w Poslce) - to co tu jeszcze w Niemczech szukac. Jezeli to w Grecji albo w Polsce No ale w Grecji to dziewczyna jest calkiem zgubiona bo ona po polsku i po niemiecku ale ani w zab po grecku - pozatym robi sobie nadzieje ze w Niemczech sie zalapie na niemiecki socjal a przynajmiej na Kindergeld - jedna z dziewczynek przez miejsce urodzenia ma niemieckie obywatelstwo chociaz tak do konca nie wiem czy dziewczyna sie nie myli.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10001,11063899,11063899,znow_potrzebuje_pomocy_kto_co_wie_piszcie.html


Temat: Amerykanie mieszkaja coraz wygodniej
...kilkunastu lat mieszkajacym w Niemczech, ktory z rodzina odwiedzil nas dwa lata temu. Po powrocie, kiedy pokazywal zdjecia w pracy, pierwsze komentarze byly, ze spedzili urlop w eleganckim resorcie,przy korektcie, ze to dom znajomych z lekka przecierali oczy. A jest to tylko middle class domostwo, urzadzone troche w srodziemnomorskim stylu. Najciekawsze jednak byly komentarze wszystkich ich znajomych rodem z Polski, w wiekszosci wspomaganych przez niemiecki socjal. Ci eksperci od zycia w USA zgodnym chorem orzekli, ze niemozliwoscia jest dla emigranta tak dorobic sie w Ameryce a jedyne wytlumaczenie; otrzymalismy pieniadze z jakiegos odszkodowania lub tez wygralismy na loterii, innej mozliwosci nie ma:) Kazda proba przekonania kwitowana byla oslawionym znakiem naszego olimpijczyka w Toronto.Domyslam sie, ze nie wspomnial slowem o niepracujacej zonie, gdyz z pewnoscia nie uszedlby z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,67052835,67052835,Amerykanie_mieszkaja_coraz_wygodniej.html